T: 502 259 969 | E: info@nipo.pl

NAZYWAMY.COM – księga znaku

Przykładowa, zrealizowana przez nas księga znaku, omawiająca zasady korzystania z logotypu agencji namingowej NAZYWAMY.COM.

22 niezmienne prawa marketingu

Podobno biblia. Podobno – faktycznie „niezmienne”. Na pewno Ala Riesa i Jacka Trouta. Na pewno 2: w ciekawym tłumaczeniu i rozwinięciu.

Referencje – CEPA Forum

Zlecając NIPO.PL realizację brandingu organizowanej przez nas w Waszyngtonie konferencji CEPA Forum, daliśmy agencji wytyczne z pozoru trudne do pogodzenia; identyfikacja z jednej strony miała nawiązywać do identyfikacji wizualnej CEPA (również zrealizowanej przez NIPO.PL), ale z drugiej strony – miała się też od niej wyraźnie różnić.

Branding MŚP

NIPO.PL to kompromis między ceną a jakością. Dobry kompromis, w którym jakość jest bardzo wysoka, a koszty: niekoniecznie. Korzystne oferty składamy dzięki dobremu zarządzaniu kosztami własnymi – nie jesteśmy dużą agencją; nie mamy kilku prezesów. Nasze wyceny obejmują wyłącznie pracę osób, które są bezpośrednio zaangażowane w projekt..

Brief – branding / rebranding

Branding i rebranding to technicznie dość podobne projekty; różnią się punktem wyjścia, który albo jest stanem zero (branding), albo stanem X (rebranding). Dlatego, oba te typy projektów ujęliśmy w jednym briefie.

Branding dużych firm

Nie jesteśmy dużą agencją, ale świetnie realizujemy duże projekty. Gdy dostajemy pod opiekę wizerunek znanych przedsiębiorstw, wiemy, że nie ma tu miejsca na kompromisy.

Branding startupów. Dobra marka od samego początku

Świetnie rozumiemy start-upy; wiemy, jak ważne na początkowym etapie tworzenia marki jest trafne zainwestowanie często mocno ograniczonego budżetu. Młode firmy mogą u nas liczyć na bardzo dobrą i kosztowo i jakościowo ofertę realizacji brandingowych.

Case study: Remedizer – branding

Remedizer to marka medycznej aplikacji dla której zrealizowaliśmy nazwę, logotyp, księgę znaku i identyfikację wizualną.

« Starsze wpisy Nowsze wpisy »