Największe błędy tworzenia nazw

Ponownie publikujemy na łamach Nowego Marketingu. Tym razem na temat błędów, jakie popełnia się podczas tworzenia nazw.

Wszystkich możliwych błędów się nie uniknie, ale… można przynajmniej uniknąć tych najbardziej rażących. Jeśli zdecydują się Państwo samodzielnie tworzyć nazwy (zamiast zlecić ten proces np. nam) warto pamiętać, żeby nie wyłożyć się na którymś z poniższych, rażących przypadków. Tak jak pisze Tomek Banasik, copywriter NIPO.PL:

„…Tak jak w prowadzeniu, tak i w nazywaniu, biznesu popełnić można całą masę błędów. Jest jednak kilka takich, które są błędami pt. „unikać koniecznie”. Jeśli więc już na starcie nie chcesz podciąć skrzydeł swojej marce – unikaj przynajmniej 7 wymienionych poniżej… Pomijając jedną oczywistość – nie możesz nazwać jej taką nazwą, jaka już jest zarejestrowana – oceny innych błędów pewnie będą różne. Według mnie, 7 najgorszych, namingowych wpadek to…” – jakie to są błędy, przeczytać można już wprost na serwisie NowyMarketing.

tworzenie nazw - błędy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *