najlepsze reklamy prasowe – Greenpeace

Charakterystyczna, wyróżniająca się ilustracją i mocnym, emocjonalnym przekazem. Takim przekazem, któremu nie sposób odmówić racji. Greenpeace i Dawid stający naprzeciw Goliata.

Nawiązanie do rycin z samych początków druku oraz drugie nawiązanie; jeszcze bardziej cofające w czasie – do Startego Testamentu. Czyli; zostań Dawidem, który odważy się podjąć walkę z Goliatem. Trudno nie czuć sympatii do postaci, która w obronie przyrody, uzbrojona tylko w procę, rusza do walki przeciwko monstrualnym maszynom. Prawda?

Kampania Greenpeace to dobry przykład na to, że wykorzystanie prostych skojarzeń w połączeniu z jednoznacznym komunikatem może być lepsze od wymuszonej gry słownej. Zwłaszcza wtedy, gdy klarowne przesłanie idzie w parze z layoutem, który daleko ucieka od standardowych zdjęć z uśmiechniętymi twarzami. Lubimy to i już!

Klient: Greenpeace
Agencja reklamowa: Draftfcb/Lowe Group
Ilustracje: Anatolij Pickmann
Źródło: kampaniespoleczne.pl

najlepsze reklamy prasowe - Greenpeacenajlepsze reklamy prasowe - Greenpeacenajlepsze reklamy prasowe - Greenpeacenajlepsze reklamy prasowe - Greenpeace

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *