Muzeum Niespełnionych Marzeń x2

Tym razem to Polacy wcześniej wymyślili koncept niezłej, bankowej reklamy?

Pomysł zasadniczo jest prosty: każdy ma jakieś marzenia, ale brakuje mu – przede wszystkim – kapitału, aby te marzenia zrealizować. I tutaj pojawia się z pomocą bank, który chętnie udziela pożyczek, dzięki którym marzenia nie trafiają do muzeum niezrealizowanych, ale się spełniają. Prosta Big Idea prawda? W Polsce wykorzystał ją Pekao SA. A niedługo później, na świecie pojawiła się bardzo, bardzo podobna (wręcz identyczna) ideologicznie reklama Banku HSBC. Zrealizowana z o wiele większym rozmachem ale pomysł… porównajcie sami:

Polska reklama Banku Pekao SA:

Międzynarodowa reklama Banku HSBC:

muzeum HSBC muzeum PEKAO

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *