Czas na mobi marketing?

Bycie mobi stało się po prostu modne. Dziś każdy telefony komórkowy wyposażony jest w aplikacje, które nie tylko umożliwiają nam korzystanie z internetu, ale wręcz sprawia, że jest to proste i intuicyjne. W efekcie; coraz więcej Polaków przyznaje się do tego, że jest „mobi”.

Według szacunków w 2011 roku Polacy kupili 4,6 mln. smartfonów, co stanowi 40% wszystkich sprzedanych telefonów komórkowych. Nabyliśmy również 120 tys. tabletów. 18% posiadaczy telefonów komórkowych używa ich do łączenia z internetem. Co ciekawe: aż 20% mobilnych odsłon w polskim internecie generuje iPad. Użytkownicy mediów mobilnych najczęściej poszukują informacji za pośrednictwem przeglądarki (50%) i aplikacji (47%). 52% użytkowników deklaruje, że łączy się z internetem przy pomocy urządzeń mobilnych w podróży a 56%, że w domu.

Po co korzystamy z mediów mobilnych? 53% Polaków po to, aby sprawdzić pocztę lub wysłać e-mail, 37% przegląda pobrane treści, 47% korzysta z geolokalizacji a 37% z portali społecznościowych. Te dane dają nam dość dobry obraz społeczeństwa „mobi”.

reklama online

1 komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *