Mobi boom

Czy mamy już dziś do czynienia z mobilną rewolucją?

Z raportu Do you CEE, przygotowanego przez Gemius we współpracy z IAB Europe wynika, że mieszkańcy Europy Środkowo-Wschodniej coraz częściej wymieniają swoje stare telefony komórkowe na nowoczesne smartfony. Jednocześnie; średni udział odsłon mobilnych w regionie zwiększył się w 2011 roku dwukrotnie wobec roku poprzedniego. Czy to oznacza, że mobilna rewolucja już nadeszła?

Specjaliści twierdzą, że to dopiero początek i właściwą mobilną rewolucję mamy przed sobą. Jest to jednak realna zapowiedź wyzwań, z którymi będzie musiał się zmierzyć rynek reklamy mobilnej, m-commerce i m-płatności. Już dziś tablety i smartfony są urządzeniami docenianymi przez marketerów; osoby je posiadający to przecież zamożna, a więc atrakcyjna grupa docelowa. O miłości do mobili świadczy chociażby fakt, że najlepiej prosperujące firmy e-commerce w regionie CEE (np. Allegro, Slevomat, Biglion czy Groupon) od dawna już posiadają aplikacje mobilne, których zadaniem jest przekonanie klienta do zakupu konkretnego produktu lub usługi przy pomocy platform mobilnych.

reklama online

 

1 komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *