Jak istotny jest dobry brand dla powodzenia biznesu w internecie?

Wypowiedź dla magazynu AfterMarket na temat tworzenia silnych nazw w internetowym biznesie.

AM_7_1

Fragment wypowiedzi:

„…obrazowo; proszę sobie wyobrazić, że Nobel, Einstein czy Kubica nagle zmieniają nazwiska. Mało realny scenariusz, prawda? Przez analogię – czy nazwę firmy mogłyby zmienić takie marki jak np. Apple, Nike czy Coca-Cola? Chyba tylko w ramach przejęcia przez większą firmę, ale raczej im to nie grozi. Zwłaszcza, że nawet po przejęciu tych marek, nie wierzę, żeby zniknęły one z rynku; marka Apple (sama marka, nie produkty) warta jest prawie 100 mld $, Google 90 mld $, a nazwa i logo Coca-Cola około 80 mld $. Dlatego pytanie, jak ważna jest dobra nazwa/dobry brand dla powodzenia biznesu (jakiegokolwiek, nie tylko internetowego) jest dla mnie pytaniem czysto teoretycznym..”

Publikacja: Magazyn AfterMarket 7/2013 (do pobrania tutaj: aftermarket.pl)

AM_7_2

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *