ISHR przeciwko karze śmerci

Wisielcy. Bardzo mocna kampania społeczna przeciwko karze śmierci. Nie zbyt mocna?

Dawno temu dla Amnesty International Polska przygotowaliśmy koncepcję reklam przeciwko karze śmierci (można ją zobaczyć tutaj: Amnesty International przeciwko karze śmierci).  Nie rozwijaliśmy jednak naszego konspektu, ponieważ uznano go za zbyt straszący.

Obecnie można oglądać o wiele mocniejszą egzekucję podobnego pomysłu, zrealizowaną przez BBDO dla International Society for Human Rights (znalezione na ads of the world). Stąd pytanie – jak myślicie; kampania reklamowa BBDO nie jest zbyt mocna?

Kampania reklamowa: Hangman
Klient: ISHR (International Socienty for Human Rights)
Agencja reklamowa: BBDO Proximity, Duesseldorf, Germany
Dyrektor kreatywny: Michael Plueckhahn
Copywriter: Dominique Becker
Art Director: Sven Knaebel
Fotograf: Robert Eikelpoth

1 komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *