Czym jest branding?

Abecadło budowy marki. Animacja tłumacząca „podstawy, podstaw” brandingu, czyli opowieść o tym, czym jest marka, dlaczego już w 2010 roku Coca-Cola była warta 70 452 000 000 $ oraz: czy brandami są religie?
W zasadzie, ten film to pierwszy krok, bardzo ogólne wprowadzenie w świat tworzenia wizerunku marek. Ale z drugiej strony – to tylko 3 minuty, które warto mu poświęcić, jeśli dopiero szuka się podstawowych, przekrojowych informacji na temat brandingu:

Co ciekawe, w filmie pada sformułowanie, że nie tylko marki, produkty, miejsca i osoby mogą być brandami. Autorzy, za brandy uznali też: religie. Troszkę kontrowersja teza (zwłaszcza w Polsce), ale coś jednak chyba w niej jest…

Realizacja filmu: Norwich Business School, University of East Anglia

branding

2 komentarze

  • 30 kwietnia 2015 at 14:21 // Odpowiedz

    branding jest bardzo ważny, ale niestety także kosztogenny, więc małe firmy na poczatku bardziej skupiają się na marketingu i sprzedazy

  • 14 maja 2015 at 09:18 // Odpowiedz

    CO więcej niestety, niektórzy myślą, że tworzą branding podczas, gdy ich działania są niespójne i nijak nie przekładają się na jego definicje trochę więcej na ten temat tutaj http://cenabiznesu.pl/-czym-jest-branding/2

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *