Budwaiser nawiązuje do reklam z lat 50.

Lata 50. Seksizm w reklamach piwa to norma. Nie inaczej było w ilustrowanych reklamach Budwaisera, do których marka właśnie wróciła. Ale wróciła w sposób inny i ciekawy.

Z okazji Dnia Kobiet amerykańska marka piwa postanowiła przerobić trzy swoje, słynne plakaty reklamowe. „Nasz kraj i kultura ewoluowały z czasem: reklama powinna to odzwierciedlać. Dlatego w tym roku, aby uczcić Międzynarodowy Dzień Kobiet, na nowo kreujemy nasze reklamy z przeszłości, aby lepiej przedstawiały obecną równowagę płci i silniejszą pozycję pozycji kobiet” – w oficjalnym komunikacie podaje Budweiser.

Nowe wariacje na temat reklam pochodzących z 1956, 1958 i 1962 roku przygotowały trzy ilustratorki: Heather Landis, Nicole Evans i Dena Cooper. Porównania z pierwowzorami można obejrzeć poniżej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *