Brief – naming

Nasz brief na nazwę marki/firmy wyraźnie różni się od briefu reklamowego czy brandingowego. Można go pobrać tutaj.

Przy okazji odświeżania layoutu briefów NIPO.PL, aktualizujemy również ich merytorykę. Wyraźnie wyróżnia się tutaj brief na nazwę, który z racji swojej specyfiki, bardziej skupia się na elementach czysto językowych (czy nawet samym wyborze języka na jakim bazować ma słownictwo będące podstawą nazwy), niż na dokładnym opisie grupy docelowej.

Komunikat przenoszony przez nazwę jest po prostu zbyt krótki, aby powiedzieć w nim wszystko to, co chcą usłyszeć odbiorcy; najważniejsze jest wywołanie u nich odpowiednich skojarzeń merytorycznych i/lub wrażeń emocjonalnych bardzo łatwą do zapamiętania nazwą.

Wszelkie opinie – mile widziane. Brief namingowy NIPO.PL można pobrać stąd: nazwa – brief.
Klasyczne briefy w .doc udostępniamy drogą e-mailową: kontakt.

Przykładowe strony:

NIPO_brief_naming

NIPO_brief_naming2

1 komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *