Brief – identyfikacja wizualna

Nowy, piękny brief. Ładniej jest na pewno, ale – jak jest lepiej dla was? Wolicie briefy w .pdf z naszym layoutem, czy proste, klasyczne pliki .doc?

Powolutku przymierzamy się do lekkiego odświeżenia wizerunku naszej agencji, ale robimy to zaczynając od podstaw, czyli materiałów, z których korzystamy obecnie. Przy tej okazji zrobiliśmy przymiarkę do nowych, lepiej obrandowanych briefów NIPO.PL. Na początek dokument z wytycznymi do realizacji identyfikacji wizualnej – nam się podoba, ale czy wam będzie się go lepiej wypełniało?

Wszelkie opinie – mile widziane. Brief NIPO.PL na identyfikację można pobrać stąd: identyfikacja wizualna – brief.
Klasyczne briefy w .doc udostępniamy drogą e-mailową: kontakt.

Przykładowe strony:

breif-identyfikacja-wizualna-1

breif-identyfikacja-wizualna-2

1 komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *