Brief – branding / rebranding

Branding i rebranding to technicznie dość podobne projekty; różnią się punktem wyjścia, który albo jest stanem zero (branding), albo stanem X (rebranding). Dlatego, oba te typy projektów ujęliśmy w jednym briefie.

Merytorycznie jest to najbardziej rozbudowany z naszych obecnych briefów. Nie ma w tym niczego dziwnego: kompleksowa zmiana albo kreacja wizerunku firmy lub marki to poważna kwestia, w której założenia strategiczne są często ważniejsze od kreatywnych.

Zaskoczenie? Agencja reklamowa, która twierdzi, że kreacja nie zawsze jest najważniejsza? Dla nas to oczywiste: zwłaszcza w przypadku rebrandingów. Czasem lekkie odświeżenie wizerunku może być rozwiązaniem lepszym, niż przestrzelenie się nad-kreatywnymi pomysłami w nicość.

Ale ponieważ jesteśmy agencją brandingową; lubimy się popisać ładnymi layoutami – stąd obok naszych, tradycyjnych szablonów briefu w formacie .doc (przesyłamy je na życzenie na wskazane adresy e-mail), udostępniamy też możliwość wypełnienia briefu w .pdf., który można pobrać bezpośrednio stąd: brief branding / rebranding.

NIPO.PL brief branding / rebranding
NIPO.PL brief branding / rebranding
NIPO.PL brief branding / rebranding

1 komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *