Branding CEPA Forum – prezentacja
Tym razem w formie prezentacji .pdf podsumowujemy branding cyklicznej konferencji odbywającej się w Waszyngtonie, organizowanej przez The Center for European Policy Analysis (CEPA).
CEPA Forum to cykliczna (pod koniec września odbędzie się kolejna edycja) konferencja poświęcona bezpieczeństwu rejonu Europy Środkowo-Wschodniej. Udział w CEPA Forum 2015 (pierwszej edycji do której zrealizowaliśmy identyfikację wizualną) wzięli m.in.: prezydenci Estonii i Łotwy, Anne Applebaum, Marieluise Beck (Bundestag), Radosław Sikorski, Ben Hodges (głównodowodzący armią USA w Europie).
Brief: styl oficjalny, urzędowy. Konieczne wykorzystanie w logo fragmentu mapy Europy, aby nawiązać do identyfikacji wizualnej organizatora – think tanku CEPA.
Target: politycy, media.
Klient: CEPA (The Center for European Policy Analysis).
Rok: 2015.
Realizacja NIPO.PL:
– logotyp i księga znaku,
– BTL: ulotka, broszura, dokumentacja oraz program konferencji,
– ATL: ścianka, roll-up, roll-up sponsorów,
– identyfikacja wizualna (teczka na dokumenty, papier firmowy, torba na ramię, identyfikatory, newsletter, layout e-mail, koziołki).
Istotne: zrealizowaliśmy też kompleksowy rebranding samego think tanku CEPA, organizatora CEPA Forum. Prezentację podsumowującą tamten projekt można pobrać stąd: rebranding CEPA.
Prezentację w formacie .pdf (4.83 MB) można pobrać klikając na poniższą ilustrację: