T: 502 259 969 | E: info@nipo.pl

Homo Sapiens – czyta Krystyna Czubówna

Oto on. Homo Sapiens, przez niektórych nazywany też – człowiekiem. Dwie nogi, dwie ręce, jedna głowa. Zasadniczo; nic wyjątkowego… Tak zaczyna się napisany przez nas spot radiowy; napisany specjalnie pod konkretnego lektora – powszechnie kojarzony z firmami przyrodniczymi głos Krystyny Czubówny.

Takie reklamy warto kręcić!

Wreszcie, wreszcie, wreszcie! Ani słowa przekonywania do produktu. Łza na koniec. Tak; to jest POLSKA reklama. I do tego: jak cholernie dobra!

Największe błędy tworzenia nazw

Ponownie publikujemy na łamach Nowego Marketingu. Tym razem na temat błędów, jakie popełnia się podczas tworzenia nazw.

Newseria – wywiad

Dziś w Zebra Tower odwiedziła nas ekipa Newserii, aby nagrać wywiad na temat tworzenia nazw firm.

Animacją od ciężarówki po torby

Storytelling z górnej półki, czyli jak zrobić reklamę, która wciąga od pierwszej chwili i (gdybyśmy nie zdradzili) to do końca się nie wie, że jest to reklama.

Tworzenie nazw w trybie Agile

Naming to unikatowy projekt; tutaj każda firma wypracowuje własną metodologię. I nie ma tu jednego, jedynie słusznego schematu prac. Mamy jednak dobry pomysł na to, jak warto, aby ten proces wyglądał.

Rebranding Statoil

Całkowity rebranding marki sieci stacji benzynowych potrwa rok.

« Starsze wpisy