T: 502 259 969 | E: info@nipo.pl

Homo Sapiens – czyta Krystyna Czubówna

Oto on. Homo Sapiens, przez niektórych nazywany też – człowiekiem. Dwie nogi, dwie ręce, jedna głowa. Zasadniczo; nic wyjątkowego… Tak zaczyna się napisany przez nas spot radiowy; napisany specjalnie pod konkretnego lektora – powszechnie kojarzony z firmami przyrodniczymi głos Krystyny Czubówny.

Takie reklamy warto kręcić!

Wreszcie, wreszcie, wreszcie! Ani słowa przekonywania do produktu. Łza na koniec. Tak; to jest POLSKA reklama. I do tego: jak cholernie dobra!

Największe błędy tworzenia nazw

Ponownie publikujemy na łamach Nowego Marketingu. Tym razem na temat błędów, jakie popełnia się podczas tworzenia nazw.

Newseria – wywiad

Dziś w Zebra Tower odwiedziła nas ekipa Newserii, aby nagrać wywiad na temat tworzenia nazw firm.

Animacją od ciężarówki po torby

Storytelling z górnej półki, czyli jak zrobić reklamę, która wciąga od pierwszej chwili i (gdybyśmy nie zdradzili) to do końca się nie wie, że jest to reklama.

Tworzenie nazw w trybie Agile

Naming to unikatowy projekt; tutaj każda firma wypracowuje własną metodologię. I nie ma tu jednego, jedynie słusznego schematu prac. Mamy jednak dobry pomysł na to, jak warto, aby ten proces wyglądał.

Rebranding Statoil

Całkowity rebranding marki sieci stacji benzynowych potrwa rok.

Jak stracić klienta w 3 sekundy?

Tym razem na łamach Nowego Marketingu nasza publikacja na temat marki, a może raczej… konsekwencji jej braku (a są to naprawdę bolesne konsekwencje).

« Starsze wpisy