Podział agencji reklamowych

Agencja brandingowa, reklamowa, interaktywna, ATL, BTL, full service? Podsumowanie różnić pomiędzy zakresem działalności różnego typu agencji reklamowych.

Agencja brandingowa

Przede wszystkim prowadzi działania skierowane na stworzenie pozytywnego wizerunku nowej marki czy produktu. Czy tylko? Więcej: agencja brandingowa.

Agencja reklamowa

Krótko mówiąc: firma specjalizująca się w kreowaniu kompleksowych kampanii reklamowych oraz pojedynczych reklam produktu, usługi lub firmy. Więcej: agencja reklamowa.

Agencja interaktywna

Agencja specjalizująca się w realizacji projektów reklamowych na potrzeby Internetu, multimediów oraz urządzeń mobilnych. Więcej: agencja interaktywna.

Agencja full service

…lub 360°, to firma oferująca pełen zakres kreacji reklam; dowolnych nośników, formatów i technik ekspozycji. Więcej: agencja full service.

agencja brandingowa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *