Agencja reklamowa full service

Agencja full service (lub 360°) to firma oferująca pełen zakres kreacji reklam; dowolnych nośników, formatów i technik ekspozycji.

teoria

Również w tym wypadku istnieją dwie szkoły rozumienia określenia agencja full service

a) Full service jako agencja 360°, czyli realizująca wyłącznie projekty reklamowe, ale dowolnego typu i nośników; ATL, BTL, online.

b) Agencje takie zajmują się między innymi: produkcją jak i kreacją materiałów reklamowych, projektowaniem serwisów WWW, systemów e-commerce, e-marketing, przygotowywaniem i obsługą kampanii reklamowych, pozycjonowaniem stron internetowych czy nawet wykorzystywaniem w promocji elementów Public Relations.

praktyka

Agencja full service, jak sama nazwa wskazuje posiada o szerszy wachlarz usług niż agencje reklamowe czy interaktywne. Full service przede wszystkim ma wskazywać, że realizuje ona projekty reklamowe w dowolnej technice i nośnikach; zarówno ATL, BTL, interaktywne jak i kompleksowe kampanie 360°. W praktyce, ten typ agencji to prawdziwy „kombajn”, który nierzadko posiada w swojej ofercie również niereklamowe realizacje, np. PR, poligrafię czy studio produkcyjne. Zasadniczo więc, opisanie agencji jako full service jest deklaracją, że do tego typu firmy można zgłosić się z (prawie) każdą realizacją i potrzebą marketingową.

360°

1 komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *