Skuteczne pozycjonowanie contentem

Niespełna 2 miesiące w sieci. Efekt: top 3 wyników w Google pod hasłem agencja brandingowa. Pierwsza strona wyników pod hasłem branding. Jak to zrobiliśmy?

Ze względu na specyfikę działań, najważniejszymi biznesowo słowami, pod którymi chcemy, aby znajdowano naszą stronę są: „branding”, „agencja brandingowa” oraz „agencja brandingowa Warszawa”. Nie są to frazy najpopularniejsze, ale są bardzo merytoryczne; osoby szukające tych zwrotów interesują się dokładnie takimi usługami, w jakich się specjalizujemy (choć oprócz brandingu, oferujemy różne usługi typowe dla agencji reklamowej; od realizacji ulotek i stron www zaczynając).

Stronę nipo.pl opublikowaliśmy w sieci dokładnie 8 lipca 2012 roku. Fakt: długo się do tego przygotowywaliśmy; dużo gotowych materiałów czekało na ten moment. Od chwili startu zaczęliśmy publikować treści licząc na to, że w kilka miesięcy znajdziemy się na 1 stronie wyszukiwań. Udało się to osiągnąć już po miesiącu pozycjonowania contentem. Po półtora miesiąca byliśmy już na 5 miejscu pod kluczową frazą agencja brandingowa:

Wyniki pozycjonowania na dzień 4 września 2012:

Już tydzień później, byliśmy jeszcze wyżej, udało nam się nawet wprowadzić stronę do pierwszej 10 pod hasłem branding; dużo trudniejszym od agencja brandingowa.

Wyniki pozycjonowania na dzień 11 września 2012:

 

Wystarczyły kolejne 4 dni, abyśmy znaleźli się na 2 miejscu w Google pod frazą, którą od początku traktowaliśmy jako podstawową.

Wyniki pozycjonowania na dzień 15 września 2012:

Wnioski? Pozycjonowanie contentem działa. Wiemy, że to banał, i wiemy, że zawsze działało. Jednak od momentu wdrożenia przez Google algorytmu Panda wyraźnie poprawiły się jego efekty. I super, bo to wartościowa treść, a nie masa kupionych linków powinna decydować o ocenie jakości strony. Prawda?

agencja interaktywna

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *