20 mln zł na rebranding Warty?

PZU na nowe logo wydało 25 mln zł. W przypadku Warty mówi się o kosztach rzędu 15-20 mln zł.

Zmiana logotypu ubezpieczyciela podobno ma nastąpić już w październiku, jednak nie jest to informacja z pierwszej ręki:

– Potwierdzamy sam fakt planowanej zmiany logotypu Warty. Jednak jest jeszcze za wcześnie, aby mówić o szczegółach – Iwona Mazurek z departamentu marketingu i PR Warty.

Według biznes.onet.pl powołującego się na własne, nieoficjalne źródła, zmiana logotypu miałaby kosztować ubezpieczyciela od 15 do 20 mln zł. Zmiana ta podyktowana jest zmianą właściciela firmy; wcześniej Warta należała do grupy KBC, obecnie; do konsorcjum Talanx i Meiji Yasuda.

źródło: biznes.onet.pl

rebranding

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *