150 000 lajków pod jednym postem?

Właśnie: jak zdobyć taką liczbę „lubię to” pod jednym tylko wpisem na facebooku? I to w samym środku wakacji? Lipcowy raport o fanpage’ach.

Zasadniczo, pytanie nie powinno brzmieć, czy da się zdobyć 150 000 lajków, ale raczej: co to daje marce? Tym niemniej; rekord odnotowany i wart pochwalenia. A trik stary jak świat: na rozrywkowym profilu „Nie ogarniam” pojawił się post z parą staruszków (85 lat w małżeństwie) z zachętą „Dajmy im milion like-ów!”. Miliona uzbierać się nie udało, ale wpis polubiło ponad 150 tys. osób.

Co jeszcze znajdziemy w raporcie Fanpage Trends, przygotowanym przez Sotrender? Sporo statystyk, na przykład najszybciej rosnących profili polskich marek: Orange Polska (7% i aż 57 tys. nowych fanów), Plus (5%, 37 tys. nowych fanów), Radio Eska (5%, 33,6 tys. nowych fanów). Więcej konkretów znajduje w podsumowaniu, które można pobrać ze strony Mediarun.pl:

social media

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *